جمعه، تیر ۱۲، ۱۳۸۸

خونه رویا ها


فکرش رو نمی کردم که چیزایی که هنرمندها تو کارتونهای فانتزی نقاشی می کنن تو دنیای واقعی هم بتونن وجود داشته باشن اما این خونه دقیقاً یک مثال نقض برای این تصور منه. خیلی رویایی و قشنگه
فکرش رو می کنم که چایی عصرونه رو اونجا کنار اون پنجره رنگارنگ بخورم ، یا وقتی که مهمون میاد تو کنار این راه پله ها می شینه و از بالای پله ها میریم آشپزخونه تا ظرف میوه رو بیارم پایین خیلی حس قشنگیه
طبقه بالا هم که اتاق خوابه, همون اتاقی که پنجره کوچیک بالا بالایی رو داره؛ شبها از این پنجره به ماه و ستاره ها شب بخیر می گم و حالشونو می پرسم از اوضاع کائنات می پرسم آیا ستاره ای به دنیا اومده ، جایی حیات فرازمینی تشکیل شده؟؟ صبحها هم هواشناسی می کنم ببینم اون روز هوا چه طوریه آفتابیه ، ابریه , بارونیه یا برفی؟ گنجیشکها هم میان سلام می کنن
پنجره پایینی هم که پنجره آشپزخونست, موقع ظرف شستن ازش نگاه می کنم ببینم از مسیر جاده کسی میاد یا نه؟؟
اون اتاق پشتی هم که اتاق کاره باید بالاخره کار کرد تا زندگی بچرخه ، شاید تحقیق یا آماده کردن ارائه و از این کارا یا به بیزنسهام نظارت کنم نمی دونم !!
حتما ای قضیه قانونِ راز رو شنیدین , اولش من اعتقاد نداشتم اما بعد تمرکز گاهی عمل می کنه، از این به بعد یکی از تمرکزهای اصلی من این خواهد بود یعنی زندگی کردن تو همچین خونه ای
شما هم دعا کنین که من همچین خونه ای داشته باشم بعد شما رو هم برای چایی عصرونه دعوت می کنم خونم
:)
اینم چند نما از داخل خونه

و پلان خونه

اینم سایت طراح خونه


۴ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. http://www.arquitecturaorganica.com/inicio_i.html
    این لینک سایت طراح خونه است

    پاسخحذف
  3. براي شما دعا ميكنيم كه اين جور خونه اي گيرتون بياد به شرطي كه قولتون يادتون نره!

    ;)

    پاسخحذف