یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۸

نگرانی ذهنی


امروز دوستی به من گفت که بلاگم جالب بوده به نظرش و اینکه علاقمندیهام جالبن و عجیب اینکه اونها به هم مرتبطند یه جورایی!
واقعتش اینه که من خیلی وقته که وقتی یه نگاه کلی به بلاگم می ندازم می بینمی که تقریباً موضوعات خیلی پراکنده و متنوع هستند (اسم بلاگ رو هم اتفاقی انتخاب نکردم موضوعاتش گوناگون هستن) اما یه چیزی باید اونها رو بهم ارتباط بده, اما من خودم این موضوع رو هنوز کشف نکردم نمی دونم چیه .
یه جورایی نگران می شم که چیزی که این موضوعات رو بهم مرتبط می کنه یک چیزِ و اونم منم (یعنی ذهنم) و با توجه به پراکندگی موضوعات این سوال ترسناک تو ذهنم ایجاد می شه که تو ذهن من چه خبره ؟ یعنی اینقدر قر و قاطیه! نمی دونم!
در هر حال نگرانم , چرا ذهن من اینقدر به مسائل پراکنده می پردازه, چرا هدفمند و جهت دار نیست ؟ این خوبه یا بد؟ جواب این سوالات رو هنوز نمی تونم بدم و این برام نگران کنندست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر